Ser Soci
Un soci o sòcia una persona molt important per a nosaltres ja que ens alerta dels errors.
Un cop al mes es realitza una reunió virtual a través de Meet nomes per als socis interessats a donar-nos idees o explicar-nos alguna cosa que no interessa que fem o que no fem que estaria bé. La setmana seguen es realitza una reunió nomes de creadors per decidir quines cinc propostes es faran a l'empresa. Una setmana abans de la reunió planejada algú de l'equip enviarà a tots els socis un correu per informar de quan serà la reunió per convidar-los a participar.
Un soci te la obligació de pagar cinc euros al final del mes (Una setmana abans de que s'acabi el mes)(Menys l'època nadalenca), que compensem rebaixant un 15% en les seves pròximes compres.
Com fer-se soci?
Per fer-se soci has de contactar amb nosaltres i respondre les preguntes que veuras a continuacio:
-Quin es el dia del teu aniversari
-Quans anys tens?
-Vols la rebaixa de 15%?
Amb les preguntes contestades et farem soci, i quan acabem, rebras un correu.
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada